Nighty.

DATUM: 2012-09-10 / TID: 21:27:00
">Vardag Kommentarer (0)
Allting har nästan gått som jag har tänkt mig i kväll. Jag har lyckats med pluggandet men
inte med träningen. När jag väl var ute i skogen och skulle börja springa så sträckte jag baksida lår,
och det gjorde så jävla ont. Ringde till och med till älskling och tjatade på honom att komma ner hit och
massera mig lite, haha. Så det var bara att gå hem med en ledsen min och sätta sig och
plugga igen. I morgon så har jag och Robin varit tillsammans i två år och det känns lite
små jobbigt att jag inte får träffa honom för ens nästa helg. Men det går fort!

Det var väl allt antar jag, godnattis. 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback