Movietime.

DATUM: 2012-09-29 / TID: 22:01:10
">Vardag Kommentarer (0)
En jobbdag över och en mysig kväll hemma hos mamma med fint folk. I morgon så har jag sovmorgon och det skall bli så otroligt jävla skönt rent ut sagt. Är ju ensam i huset så det är rätt tyst kan man säga. Hoppas jag får sova några extra timmar i alla fall. Ligger i sängen nu och ser på tv och kollar lite på datan. Och det lär jag nog göra i ett par timmar till. Känner mig lite smått ensam, haha. Vill att min älskling skall vara här. Saknar han redan. Börjar nästan lipa när jag pratar med honom, så himlans jobbigt. 

Jaja, men vad gör man inte för sin kärlek?
Nu blir det Funny People som visas på 3:an. 







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback