Livet gick emellan.

DATUM: 2012-09-26 / TID: 18:20:00
">Vardag Kommentarer (0)
Hej på er. Nu är det dags att göra en liten uppdatering här. Har haft fullt upp. Har varit uppe hos älskling (wiho), jobbat och haft en massa skolarbeten. Så jag har varit lite upptagen men skall försöka höra av mig lite då och då. Behöver en klok design. Mer höstig. Skall bara finna orken att göra en. 

Idag efter plugget så mötte jag upp min fina Maja på Wayne's och tog en fika. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och kollade på kläder. Fick med mig en stickad vinröd tröja hem ifrån H&M, så himla mysig. Men nu så skall jag inte köpa någonting för ens jag och mamma åker upp till Stockholm om tre veckor, skall shoppa ihjäl mig. Fast.. på Fredag så skall jag köpa min iPhone 5. Skall bli så underbart att få den. Längtar verkligen! Den kommer bli min lilla bebis.

Ni blir det lite träning och därefter dusch sen Xfactor!
Bjuder på dessa bilder, haha.. Fint smile osv. Och en fin älskling som blundar!

Btw. Det var underbart att få träffa honom igen. Sprang och hoppade upp i hans famn 
när jag såg honom. Vilken känsla alltså. Pirrade i hela kroppen och det första jag sa till
honom var. "Släpp mig inte, jag älskar dig". Tiden stod seriöst still. Nykär!




 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback