Bra kväll.

DATUM: 2012-09-04 / TID: 21:09:00
">Vardag Kommentarer (0)
HEJ! Min data har varit på lagning och nu är den som ny igen och nu kan jag blogga. Kvällen har varit toppen så här långt, det händer bra grejer hela tiden, är så lycklig nu. Nu är det bara ett problem. Har skolfoto imorgon and I hate it. Kommer få stå här i en timme och prova ut kläder. Skall i alla fall platta håret imorgon för jag har konstigt nog inte plattat det på hela sommaren, kanske en gång. Förut så plattade jag det varje dag så jag är lite stolt. Så imorgon skall mitt hår få vara lite fint. Kommer se ut som en påkörd, brunstig ko ändå så det spelar egentligen ingen roll. Jag förstår inte hur alla kan se ut som muppar på skolfotot? Ingen ser ut så in real life. Jag hatar bokstavligen skolfoto. Men jaja. 

Efter att jag valt ut kläder så skall jag helt klart sova. Har varit så grymt trött idag. 
Hade dock löpning i en och en halv timme på idrotten, kanske förklarar varför man är död. 
Nu skall jag försöka hitta en duglig outfit till imorgon, hej. 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback