Atchoo.

DATUM: 2012-09-09 / TID: 11:39:53
">Vardag Kommentarer (0)
Trevlig kväll igår och en massa girly talk. Kom dock hem mycket tidigare än väntat. Ville nämligen inte gå hem i mörkret mitt i natten och inbilla mig att jag hade slenderman efter mig, hehe. Så farmor hämtade upp mig efter jobbet och skjutsade mig hem. Idag så är jag genom förkyld. Ligger och har papper i handen och nyser från och till. Det här blir nog en sängliggande dag. Skall plugga lite och lyssna på musik hade jag tänkt. Skall även vila upp mig så att jag kan ut på en liten springtur i kväll, även fast jag kanske borde stanna i sängen. 

                                                                                           Såhär känner jag mig idag



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback