Shine bright like a diamond.

DATUM: 2012-10-16 / TID: 21:15:07
">Vardag Kommentarer (0)
HALLOJ! Vet ni vad jag gör? Pluggar, ovanligt? Nope. Kom precis hem ifrån stan, min lillebror Johannes blir ju 10 år idag så jag har självklart firat honom, hur trevligt som helst. Dock så ville jag hem till mamma och sova här en natt i alla fall, skall ju sova hos pappa i morgon igen pga. basketen. JUSTE! Jag har börjat spela basket, kaatchiing! Hur kul som helst, och hur svettigt som helst.

Har även fått hem mina iPhone 5 skal som ni ser, men ingen iPhone, får den om en vecka. Är så jävla uppspelt som ett litet barn som väntar på jultomten och julklappar. Det skall vara en tidig julklapp till mig själv. Men som sagt, kör på rosa tema till att börja med. Så himla NICE, lycklig som attan! Allt är så bra nu, puuusss världen! Nu är det bara en sak som saknas, min finaste älskling. På Söndag, då niiii! *blink*


 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback