Saknar min älskling.

DATUM: 2012-10-14 / TID: 20:07:49
">Vardag Kommentarer (0)
Tjenare igen små busar. Det var ett tag sen sist. Jag kan väl berätta för er att det beror på att jag inte har haft någon data. Har nämligen varit hos pappa i helgen och kände att jag skulle försöka vara utan datafan ett tag, haha. Och det är alltid lika jobbigt. Men jag dog inte. Nu är jag här i alla fall, och i morgon så åker jag till pappa igen eftersom att min lillebror Johannes fyller 10 år på Tisdag så måste självklart fira lillpojken. 
 
Annars då? Njaaeee, är superduperglad att det snart är lov. Skall upp och shoppa med mamma på höstlovet och älskling kommer hem på Söndag, kan det bli bättre? NEJ. Längtar som fasiken. Hoppas den här veckan springer iväg. 
 
Nu i kväll så skall jag bara ta det lugnt och fixa lite inför i morgon. Skall ju till käk kirurgen i morgon så jag är lite spänd inför det men det kommer gå bra, hoppas jag. Annars så är mina planer inför kvällen att snacka lite med Robin på Skype, dricka te och kanske se en film. Bara ta det lugnt helt enkelt. Så.. HEJSVEJS. 
 
 
 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback