Love.

DATUM: 2012-10-21 / TID: 11:55:06
">Vardag Kommentarer (0)
Hej alla fina. Gissa vad jag har gjort? Har varit i Stockholm och blivit några tusenlappar fattigare. Jag och mami kände för att komma iväg lite så vi åkte upp och shoppade. Är supernöjd. Nu är det bara en vinterjacka och ett par nya träningtights som fattas, sen så är jag nöjd. Har även köpt en tröja till älskling och en födelsedagspresent till Robins lillasyster, Felicia som blir tio år på Fredag. Idag så skall jag storstäda mitt rum,  åka in till stan och köpa gottigott till imorgon då jag får finbesök av min pojkvän, WIHO. Sen i kväll så skall jag förbi farmor och farfar en sväng. Ha en mysig dag!

Någon random affär? Gina tricot, Monki, Manhattan
Ur & Penn, Punkt shop
Accent
Skopunkten
Skopunkten


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback