Yummie yummie yummie i've got love in my tummy.

DATUM: 2012-05-29 / TID: 23:20:46
">Bilder Kommentarer (0)
HEJ! Hemma på landet nu igen. Sov jus hos pappsen igår men umgicks även med min finfina Majseeeen och ett litet tag med både Maja och Nina, mycket trevligt var det. Idag så har det varit en otroligt seg dag i skolan, hade två lektioner och slutade kvart i tre, superkul. Därefter så gick jag hem till pappa och fixade mig lite, och efter det så begav jag mig till jobbet och jobbade till klockan 21.15. Så nu är jag övertrött. Och man blir inte piggare när man vet att man skall cykla med klassen imorgon, uschochfy, vill inte!

Skall iallafall sova nu utan min allergiska kissemiss. 
Han låg och sov hos mig häromnatten och han nös och dregglade 
hela natten. Det var då jag förtod att min fina kisse är allergisk mot pollen. 
Ganska gulligt att en katt kan vara pollenalergiker, hihi.
Nej, nu är det dags att dejta sängen. Bye





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback