R a n d o m L i s t a

DATUM: 2012-05-07 / TID: 17:44:39
">Vardag Kommentarer (0)
S e n a s t e

Låten du hörde - Whistle med Flo Rida.
Filmen du såg - Sherlock Holmes 2, dock så sov jag, tror jag.
Mat du åt - Fiskpinnar och potatismos.
Kramen du fick - Av min lotsaspappa. 
Pussen du fick - Fick jag av älsklingen innan skolan.
Känslan - Förbannat trött. 

Bråk - Oj, kommer faktiskt inte ihåg. Lägger inte bråk på minnet. 
Resa - Min senaste resa var i Höstas då jag var i Turkiet. 
Glädje - Helgen var min glädje, älskar helger.
Längtan - Längtar stort till sommarlovet!
Dröm - Minns inte vad jag drömde inatt, men skumt var det.
Personen du träffade - Min lotsaspappa och min lillebror vid matbordet.
Personen du pratade i telefon med - Pappa! Skulle fråga honom om han kunde hämta mig ikväll efter träningen och det kunde han, tjoho.
Personen du fick sms av - Ifrån appen "viber" haha!
Gången du var utomhus - För en timme sen ungefär, då hoppade jag av bussen.
Gången hela din familj åt tillsammans - Någon månad sedan.

R a n d o m  l i s t a

Mitt namn är - Felicia Lydahl

Men jag kallas för - Felly eller flisan
Jag är bra på att - flumma och på att vara snäll mot andra. 
Men inte på - att kontrollera mina humörsvängningar. 
Jag äter helst - Saker som jag tycker om. Föredrar tacos, lasagne, spagetti & köttfärssås, makaroner och köttbullar och såklart gurka, yummie.
Och dricker helst - Coca Cola, mjölk och kaffe i stora mängder.
Favoritchips - Vanliga potatischips och kebab chips.
Jag går - På Elfrida Andreégymnasiet.
Efter gymnasiet så skall jag - Ut och tågluffa med Robin och Jacob och någon annan, jobba ett år och därefter flytta till Uppsala med Robin och plugga vidare till sjuksköterska, barnsjuksköterska och sist men inte minst till läkare.
Om tio år - Så är jag 27 år, bor i Uppsala och är barnsjuksköterska och har barn med min fina Robin.
På min skola - Så utbildar jag mig till Undersköterska, boendeassistent och personlig assistent.
Min klass - Är lite random får jag väl lov att säga. 
Den snyggaste killen jag vet - Är självklart Robin. Hans underbara isblåa ögon, hans fina leénde och hans gulliga tänder. Han har en assnygg kropp och är bara helt p e r f e k t! Hans insida och också mer än perfekt. Känner ingen annan på denhär jorden som är snällare än honom, åååhh. Min fina Robin, världens finaste och snyggaste pojkvän. "Hej, jag är förälskad"
Min favoritblogg är - Nog Kenza´s.
Den senaste kyssen - Fick jag i morse av älskling, mums.
Min bästa kyss var - Herregud vad kyssfrågor. Varje kyss med Robin är lika underbar och bäst.
Såhär många gånger har jag varit riktigt förälskad - En gång. Är förälskad nu och kommer alltid att vara förälskad i honom. 

Det var - Började 2008 och håller i sig livet ut.
Idag har jag - Tyvärr gått i skolan och varit svintrött. 
Imorgon skall jag - Gå i skolan som vanligt och plugga. Skall fråga Veronica om hon vill umgås med mig en stund också. 
Vad skall du göra nu - Skall dunka musik och packa och tagga upp mig inför träningen ikväll, äääntligen så är jag frisk och kan träna. Har inte simmat på evigheter. Skall också köpa ett nytt simkort tror jag, så att jag kan simma när jag vill. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback