U s c h

DATUM: 2012-05-31 / TID: 23:17:54
">Bilder Kommentarer (0)


Seg dag. Jobbig dag. Har haft ont i halsen och varit så j*vla trött. Har varit sur och är sur. Men fina stunder har dagen ändå erbjudit. Gick på stan en kort sväng med Robin förut, sen så ville han hem efter typ tio minuter så jag kände mig genast ensam och skickade ett sms till Frida och frågade om hon ville gå på stan med mig i tre timmar typ, och det ville hon. Så vi kollade kläder, snackade och tog en mysfika på Waynes. När det var dags för mig att röra mig mot jobbet så träffade jag på Kendra. Vi bestämde oss för att vi skall ha en mysdag på Onsdag och bara umgås och snacka. Därefter så begav jag mig till jobbet och jobbade till klockan nio och det var skoj, dock så hade jag idiotiska skavsår som gick mig på nerverna. Efter jobbet så tog jag bussen hem och fick sällskap en liten bit hem med Nora och det var trevlans.. Och nu så har jag precis pratat med Robin och fått reda på att han skall fiiesta imorgon så jag skall inte spendera den här fredagen med honom heller. Så jag stannar kvar här i stan och tar det bara lungt. Är ju ledig imorgon och eftersom mina planer är förstörda så tänker jag inte bry mig om något. Skall bara mysa i min säng och senare under dagen bege mig till pappa och sova där. Skall nog möta upp Frida också för en såkallad snackis. Men ni får ha en gosig natt mina vänner, för det skall jag minsann ha. HEJ!
J a g  ä l s k a r  d i g  R o b i n

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback