Forever and ever together, we sail into infinity.

DATUM: 2012-05-27 / TID: 21:27:49
">Vardag Kommentarer (0)

Hej, har precis kommit hem ifrån farmor och på vägen hem så tänkte jag för mig själv om de folk som har ett förhållande och sen gör slut när sommaren börjar närma sig för att få något nytt. Eller de som säger, "Nej, jag kan inte ha förhållande nu inte, nu skall jag leva livet i sommar med en massa ragg! Och efter sommaren så skall jag ha ett förhållande" Blir så arg, seriöst. Det är precis som om jag skulle säga till Robin att jag tyvärr inte kan vara tillsammans med honom under sommaren för då skall jag leka runt. Och sen efter sommaren så går jag tillbaka till honom igen, helt stört. Jag tänker iallafall hålla mig vid min fina älskling och jag bryr mig inte ett dugg om det är sommar eller inte. Jag har allt jag önskar och det håller jag fast vid. Kan leva livet på sommaren iallafall. 
R o b i n  L e k a n d e r  m i n  f i n a  ä l s k i p ä l s k i ♥

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback