Summer lovin.

DATUM: 2012-05-20 / TID: 21:49:37
">Vardag Kommentarer (0)
Känns så skönt att sommaren är påväg nu. Och skönare är det att jag i stort sätt är klar med hälsa hemprovet och litteraturhistorian. Jissus vilka jobbiga uppgifter. Men nu är dom klara och nu väntar fler uppgifter, usch. Imorgon är det skola igen. Kan väl inte påstå att jag är så speciellt taggad men skall iallafall inviga mina svarta ballerinaskor och min nya tröja, mums. Sen så får jag se om jag hinner med träningen imorgon, har tyvärr fullt upp med plugg och annat. Om jag inte hinner så kör jag på hemmaträning eller skiter i alltihop. För just nu så går plugget för allt. 

Åh, älskar den här gulliga bilden som är tagen ifrån Google, hihi. 
Sov gott allihop, n a t t i n a t t i. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback