Putt i fingret.

DATUM: 2012-05-21 / TID: 18:45:21
">Vardag Kommentarer (0)
Idag så började dagen bra. Vi fick vara i det praktiska rummet och ta "putt i fingret på varandra" eller HB som det egentligen heter och ta blodprov i en dockas arm, det var jättekul men rätt så svårt att få ur saften som skulle föreställa blod ifrån dockans arm, men det gick till slut. Resten utav dagen har varit väldigt seg och varm! Jag har inte varit på mitt bästa humör på grund utav att jag är extremt skoltrött och att jag saknar min mamsi. Men skall snart ta en paus ifrån pluggandet och bege mig in till stan för att simma. Därefter skall jag hem till pappa och sova där. Det kommer bli lite plugg och Bigbrother ikväll också. Så nu skall jag dricka lite te och försöka bli lite taggad, därefter så åker jag. Ha en fin kväll, ciao


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback