Mirror on the wall, here we are again.

DATUM: 2012-05-03 / TID: 21:40:06
">Vardag Kommentarer (0)
Har hunnit med allting jag har behövt att göra denna kväll, har även spelat sims 3, hihi. Snart så är det bigbrother-time och då skall jag göra en stooor varm kopp choklad och njuta. Imorgon så börjar jag kvart över nio och slutar kvart i elva. Efter skolan så beger jag mig troligtvis hem till Moa och äter mat med henne och pratar om allting och så. Sen så drar vi in till Öster och hjälper till på "eventet" där hela Elfrida Andreégymnasiet kommer vara. Vi skall göra så att fler väljer Vård- omsorgsprogrammet och jag hoppas att vi lyckas. Runt tre så skall jag promenera tillbaka till skolan och hämta upp mina grejer och åka bussen till Hemse med Robin och Jacob. På kvällen händer en massa skoj med roligt folk, jippie!

Skall fixa lite grejer nu, men lägger upp den här
fina bilden på Boo, serriöst, älskar honom. Tänk om han vore min!
G o d n a t t.

Bild: Google

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback