I want to eat your heart.

DATUM: 2012-05-07 / TID: 18:25:46
">Vardag Kommentarer (0)
Tänkte bara informera er om att jag har haft en bra helg. Har ju varit på fest i Hemse med Robin, det var helt okej med jag hade så sjukt ont i ryggen hela helgen så det blev tidiga kvällar för mig. Vi stannade även kvar i går och sov i Hemse i nättras. Åkte bussen in med Jacob i morse runt kvart i sju och gud så trött jag var. Är vanligtvis morgonpigg men inte idag. Kanske var det för att jag visste vad som väntade, skolan. Usch..

Skall iallafall iväg och simma snart, har inte simmat på flera veckor, pga utav att jag varit väldigt förkyld, men nu börjar det bli bättre så nu skall jag köra igen. Skall nog köpa ett halvårskort också så att jag kan simma flera gånger i veckan som jag gjorde för ett par veckor sedan, när allt var okej, när inte skolan var så jobbig och saker utanför skolan. Men nu tänker jag skita i allt och simma fast jag inte har tid. Vatten gör mig glad och det är det som räknas antar jag. Dom flesta tror nog att jag är ute efter att gå ner i vikt, men så är det ej. Simning får mig att må bra, så är det. Efter träningen så hämtar pappsen mig, sen så får jag se vad som händer. 

Bye.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback