Home.

DATUM: 2012-05-01 / TID: 19:33:20
">Bilder Kommentarer (0)
Är hemma i Väskinde nu. Nu väntar tvätten, duschen, pluggandet och bigbrother. Har haft ett par trevliga dagar med fint umgänge. Igår så firade jag och Robin valborg med min släkt. Det var trevligt och vädret var perfekt! Idag så har vi grillat med Tom, Felicia, Erika och Jossan och det var gootttt! Nu längtar jag till helgens händelser ute i Hemse, wiiho! Skall iallafall ta hand om min tvätt nu, sen skall jag fixa allt annat och förbereda mig inför muntliga nationella i engelska imorgon, är supernervös men jag klarar det förhoppningsvis! 

Bilder ifrån igår och idag, tjohej!







Mina nya älsklingar.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback