Hey, i just met you, and this is craaazyy.. But here's my number, so call me, maybe?

DATUM: 2012-05-25 / TID: 22:55:31
">Vardag Kommentarer (0)
Det kommer faktiskt kännas tomt att inte sova med älskling den här fredagen, jag gör ju alltid det. Saknar faktiskt honom en smula. Tur att jag har min familj och musik. Har precis varit väldans duktig som har städat och fixat lite inför imorgon. Skall upp tidigt, äta frukost med familjen och därefter åka in till stan och William skall få nya kläder och vi skall äta på Max, mums. Därefter skall vi åka till mormor för mamma skall fira henne på mors dag, dock en dag tidigare. Efter det så får jag se vad som händer. Har inga planer alls. Har iallafall planer på att lägga mig i sängen nu och läsa min bok, därefter så skall jag sussa. Så godnattis!


Old pic.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback