Ha en bra mors dag alla mammor på jorden.

DATUM: 2012-05-27 / TID: 11:46:34
">Bilder Kommentarer (0)
Så himla mysigt väder ute, har legat och solat i drygt en och en halv timme och herrejösses vad ränderna börjar synas, det gillar jag! Senare skall jag och min lilla familj åka ner till Almedalen och fira mamma på mors dag och mysa lite grann. Ikväll så väntar väl lite plugg och nummerhäftet som jag skall kunna i kassan, tjollahopp. Hoppas jag lär mig allihop, runt omkring 600 nummer är det. Kan väl önska mig själv lycka till!

Världens finaste mamma.
Ingen har en sån mamma som jag har.
En bästavän
som finns i alla lägen och som alltid hjälper mig på vägen.
Jag älskar dig idag,
imorgon och för evigt. Du har gjort mig till den jag är idag,
och det vill jag tacka
dig för nu för ingen mamma är bättre än du
varken förr eller nu.
Puss på dig min ängel




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback