Can you blow my whistle baby.

DATUM: 2012-05-03 / TID: 17:12:42
">Vardag Kommentarer (0)
Ännu en underbar dag. Kan inte fatta att det har varit sommarvärme idag. Alla har suttit ute och varit på humör, dock så var väl inte mitt humör det bästa på gympan men det hade sin förklaring. Jag är verkligen trött på skolan, vill inte vara där. Vill flytta härifrån till Uppsala med Robin och börja om mitt liv. Få nya vänner, slippa se alla människor som man ser varje dag och bara leva sitt eget liv. Det är nog svårt att förstå att det kan vara ganska krävande att bo på en sån här liten ö. Tänk er att alltid se samma människor varje dag. Om du har en fiende som du helst vill slippa se så är det ganska omöjligt här. Du kommer ser personen dag efter dag, kul va? Nope. Så ifrån vissa människor vill jag, men inte ifrån naturen här, älskar den. 

Något som gör mig glad är att imorgon så är det den bästa dagen i veckan, freeedag. På eftermiddagen så skall jag ut till Hemse med Robin och Jacob. Sen på kvällen så är det fest, så himla nice. Skall bli super

Här är en bild på min lillebror som jag tog förut när vi 
var och hälsade på min fina, älskade mamma. 


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback