Underbara helg. Ge mig helg igen.

DATUM: 2012-03-18 / TID: 23:05:22
">Vardag Kommentarer (0)
Har haft en underbar helg med familj, släkt och Robin. Älskar när alla är glada och är tillsammans. Har ätit superduper god mat och bara njutit hela helgen. Min fina mamma fyller år idag och jag på Torsdag så vi har slått ihop våra födelsedagar, så vi har i stort sett firat hela helgen. Har fått en massa pengar och det säger man inte nej till. Var jättenöjd över presenterna jag gav till mamma. En vit sjal ifrån H&M och en söt mugg som står en massa fin text på om mammor, hihi. Älskar dig mamma, du är min stjärna. 

Ah vetifan vad jag skall skriva, suddar ut mening för mening. Tror att jag tar en bloggpaus nu eftersom att veckan är fullproppad. Vill bara ta det lugnt och leva livet. Skall försöka få en bra födelsedag och ett par mysiga dagar på stan, wie. Shopping i mitt hjärta. Men jag kanske hör av mig, man vet ju aldrig. Men just nu så tar jag en liten bloggpaus. 

Ha det super finingar. HEJDÅ!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback