Smile.

DATUM: 2012-03-24 / TID: 17:34:14
">Bilder Kommentarer (0)
Hej! Tänkte berätta lite för er vad jag fick när jag fyllde år. Det mesta var pengar. Men fick också mina efterlängtade röda Converse, lotter, deodorant & body lotion, en massa smycken, nagellack, navelpiercing, träningsbyxor och en biljett till madonna i sommar. Jätte fina presenter och nu känner jag mig lite rikare, haha.


Idag så har jag köpt två tröjor, en ny plånbok och en brun ögonbrynspenna. Trodde jag skulle få hem mer, men är nöjd! Kvällen kommer suga pung. Robin är ute och festar i Hemse, mamma ligger inne på sjukhuset och här är jag. Har ingenting att göra. Funderar på att gå ut ett tag, eller åka till farmor om hon inte jobbar. Annars så kommer jag packa min grejer och åka in till stan, hehe. Nejmen här orkar jag inte sitta. PUSS!



Mina älsklingar.

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback