Seg dag.

DATUM: 2012-03-13 / TID: 17:39:06
">Vardag Kommentarer (0)
Otroligt seg dag idag. Även fast jag började halv elva och slutade kvart över tre så har det gått segt, jävligt segt. Även fast jag mått riktigt bra, är inte det konstigt? Har varit ovanligt uppåt i skolan och har haft det skoj med Vickan och Linda. Vi är busiga vi med våran snuskhumor. Har även suttit och snackat med boysen från fordon och träffat världens snyggaste Robin. Även fast det varit segt så har den helt enkelt varit skitbra. Tog en fika imorse med mamma och Benny och gick iväg och pratade med en person som kändes väldigt bra. Annars så har jag inte hunnit med så hemskt mycket mer. Skall ta en mysdusch nu, sen fixa en massa grejer och vänta in Top Model Sverige, Lyckan i LA och Bigbrother. Har även färgat mina ögonbryn, men det syndes knappt, suck. Får fortsätta att måla helt enkelt. Kyss!

Bjuder på en nytagen bild, hihi.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback