Puss.

DATUM: 2012-03-24 / TID: 21:55:35
">Vardag Kommentarer (0)
.. och till slut så blev det en hemmakväll iallafall. Har inte gjort något vettigt. Skall se lite på tv och fortsätta att kolla på fina saker på nätet, därefter skall jag ta ett träningspass och efter det så skall jag sova. Imorgon när jag vaknar så kommer min mobil troligtvis ha ställt om sig till sommartid så jag kommer vara sådär lagom förvirrad. Menmen. Har inga planer inför morgondagen. Det enda vettiga jag kommer göra är att hälsa på mamma nere på sjukan och hoppas på ett bättre resultat och hoppas på att hon kommer få komma hem. Annars så skall jag inte göra något, tror jag. 

Men något jag vet att jag skall göra nu är att köra ett
litet träningspass, därefter så skall jag lägga mig när i sängen
och njuta. Godnatt hörrni. 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback