När jag har lust listan.

DATUM: 2012-03-14 / TID: 19:30:14
">Bilder Kommentarer (0)
när jag har lust 11 – hur jag sminkar mig
när jag har lust 12 – hur många bloggar jag haft
när jag har lust 13 – någon jag saknar


När jag har lust 11 - HUR JAG SMINKAR MIG

Såhär lagom frääsch efter en lång dag i skolan. 
Men jag tänker iallafall berätta hur jag sminkar mig. 
Först så kladdar jag på bodylotion och låter det torka, därefter så lägger jag
på ett tunnt lager med foundation. Efter det så målar jag ögonbrynen svarta. 
Därefter har jag eyeliner över och under och mascara såklart. Sen så på med
lite läppglans sen klart!

När jag har lust 12 - HUR MÅNGA BLOGGAR JAG HAFT
Svar: En blogg, denhär. 

När jag har lust 13 - NÅGON JAG SAKNAR
Den här fina bruden, Kendra. 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback