Mysväder.

DATUM: 2012-03-25 / TID: 11:51:03
">Vardag Kommentarer (0)
Skall åka ner med familjen till mamma nu, vi tar med oss fikabröd och myser där nere med henne. Jag kanske springer iväg ett tag på stan. Skall skicka ett sms till Veronica och fråga henne om hon vill ses ett tag. Då kan ju vi vara coola och springa runt på stan. Det enda som är öppet är Clas Ohlson, Åhlens, Vila och MQ, hahaa.. Men det kan väl vara skoj. 

Såhär ser jag ut idag. Uppsatt hår och örhängen som jag fick av Erica och Felicia i present, jättefina!
Och den bruna ögonbrynspennan är mycket bättre, och det ser bättre ut. Förut så var ögonbrynen det
första man såg. Och nejhu, nu kör jag på brun! Ha en toppen dag. Hejsveejjss,


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback