Myser.

DATUM: 2012-03-04 / TID: 20:25:15
">Bilder Kommentarer (0)
Pratade nyss med Robin, han ligger hemma och spyr som en gris och fryser. Min lilla snuttisnutt. Själv så sitter man här hemma och mår toppen. Har precis plockat fram kläder till imorgon. Skall inviga mina chinos och till det skall jag ha collage tröjan, skinnjacka, slitna gamla vita converse och en halsduk. Det kommer bli mys. Skall snart se Happy Feet 2. Har under eftermiddagen sett på Breaking Dawn och Jag saknar dig, gud vilka bra filmer. Grät till båda två, mycket. Jag kommer säkert gråta till Happy Feet också, ettan är ju min favoritfilm, jag känner på mig att jag snart har fått en ny favoritfilm, hihi. Mummel i mitt hjärta.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback