Bus.

DATUM: 2012-03-04 / TID: 13:58:02
">Bilder Kommentarer (0)
Efter en lång förjävlig natt, med endast två timmars sömn på grund utav att ens lillasyster vägrar att sova så kom räddningen, Veronica! Mötte upp mitt pucko imorse hemma hos henne, begav oss till stan, satte oss på Macdonalds och pratade om allt mellan himmel och jord, köpte godis och energidryck och annat bus. Efter en rolig stund med en rolig tjej så tog jag bussen hem. Har duschat, har städat, har planer men har inte gjort uppgifter som egentligen skulle göras under praktiken, men jag har allt i huvudet, nu skall jag bara finna orken att skriva ner alltihop. Men det måste göras, tyvärr. 

Musiken kanske gör gott, puss!







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback