Believe in yourself.

DATUM: 2012-03-16 / TID: 10:23:58
">Bilder Kommentarer (0)
Hejsan! Dålig uppdatering igår, förlåt. Idag så är jag ledig, hur skönt som helst. Men jag skall ändå inte ligga och lata mig. Skall snart börja gå upp mot bussen och bege mig in till stan. Skall nämligen köpa present till mamma och det kan ta tid för mig. Skall också träna idag igen. Jag var faktiskt duktig som simmade igår. 80 längder körde jag utan att stanna så det var bra. Kör den vanliga rundan idag också. Sen så skall jag mysa i bastun och därefter gå ner mot bussen och åka den bussen med älsklingen hem till mig. När jag kommer hem sen så skall jag fixa mig, för senare så skall vi på släktmiddag hos mormor och fira alla som fyllt/fyller år. Inklusive mig som fyller år på Torsdag. Ja, såhär ser min dag ut.

Hoppas ni har en toppen dag, puss!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback