Ägglossning, köp tre betala för två

DATUM: 2012-03-30 / TID: 22:35:52
">Vardag Kommentarer (0)
Hellooo. Tänkte berätta lite om mina dagar för er och vad som händer i helgen.

Igår: Dagen började bra, humöret sjönk osv. På gympan så spelade vi brännboll och jag har träningsvärk, sjukt va? Orkade knappt springa ett varv, haha. Efter brännbollen så skulle vi spela fotboll med fordon ( älskling går i den klassen), jo visst liksom. Kul tänkte jag. Spela fotboll mot människor stora som hus, inga problem! Innan jag gick på plansatan så sa jag "jag kommer få en boll på mig, lovar". Och efter några minuter så stod jag där, mitt framför Jacob. Den längsta och den största av dem alla och laddar över att skotta. Sen så står lilla jag där och får bollen mitt i magen. NI SKULLE HA HÖRT SMÄLLEN. Tappade andan och alla ba "oooooooh", nivet så där töntigt killar gör. Och då lackade jag sönder på min stora vän, Jacob. Och var faktiskt elak, menmen. Försökte lungna ner mig på bänken då jag märkte att min mage var knallröd och att min navelpiercing gått sönder, sjukt va? Så det var ett jävla skott. Tur att man har magmuskler säger jag bara!

Idag: En tröttsam, efterbliven skoldag. Slutade klockan halv tre och begav mig till stan och umgicks med världens finaste Lisa. Vi hade det skit kul, men tiden gick alldeles för fort. Vi pratade om allt mellan himmel o jord och flummade sönder. Fick även med mig två läppglans, en liten söt mascara, en liten sminkväska och en ansiktsmask med mig hem, hihi. Men har haft en rolig dag! Gud vad jag gillar den människan! En lyckad dag med andra ord. När jag kom hem så åt jag mat, hade lite hemmaspa med ansiktsmask och så, har sett på de senaste Big Brother avsnitten och sitter och ser det på tv nu. 

Imorgon skall jag upp rätt så tidigt, iallafall så jag hinner till bussen som går halv tolv. Jag och Robin skall nämligen ut till Hemse, eller Hemske som jag kallar det och ha det kul. Jacob ( som vi skall till ) skall ha kycklingar och jag råkade få veta att dom har en egen äggkläcklingsmaskin och att när kycklingarna är små så måste dom bo inne och få värme och kärlek. Och när jag fick reda på det så blev jag galen. Så nu skall vi dit och jag hoppas att dom kläcks i helgen så jag får leka mamma, haha!

Helgen kommer bli toppen. Nu skall jag fortsätta att se Big Brother, sen skall jag
lägga mig ner i sängen och bara koppla av, längtar som fan till att sova. 


Bjuder på denna bild som jag och Lisa tog kort på idag på stan!
Godnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback