Earthquake.

DATUM: 2012-06-04 / TID: 20:13:32
">Bilder Kommentarer (0)
Oherrejösses vilka mysiga dagar. I helgen så har jag varit hos Robin och firat Erica och haft trevligt umgänge. Igår så gjorde Maja mig och Robin sällskap nere på hamnen för att kolla på kortegen till studentbalen, alla var riktigt fina men det var svinkallt. Gosade även lite på Mcdonalds och gick runt lite. Idag så har jag gått på stan med världens finaste mamma. Vi kollade på kläder, snackade och skrattade. Och just nu har jag precis kommit hem ifrån Lilla Elefanten, har ätit pizza med Alf, Sylvia, Bempis och William. Gottigott! Så nu är jag superdupermätt. Skall snart försöka göra klart mina sista inlämningar och deppa över att Bigbrother är slut. Är så lycklig att Hanna vann, lilla finhanna, hoppas verkligen att hennes liv blir bättre nu ♥


Yesterday. Kan ju informera er om att jag köpt ett par nya skor som ni ser och ett nytt linne som ni kanske inte ser.


Myspys på Wayne's i eftermiddags.



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback