Smultron är för himla gott...

DATUM: 2012-06-24 / TID: 22:22:58
Kommentarer (0)
Efter jobbet i eftermiddags så begav jag mig direkt hem till Robin. Pratade lite, var ute och gick, plockade smultron med Erica, åt mat, åt godis och såg på film. Ett mysigt slut på en lång dag. Just nu så sitter jag hemma hos pappa och är faktiskt inte själv. Alla är här hemma igen, men försvinner imorgon igen. Därefter så har jag huset för mig själv igen. Försöker ladda upp inför den här jobbarveckan. Har verkligen långa dagar och jag är lite smått nervös. Såhär ser mitt schema ut den här veckan. 

Måndag: 11.00 - 22.15
Tisdag: 8.00 - 18.00
Onsdag: 10.00 - 22.15
Torsdag: Ledig
Fredag: 10.00 - 20.00

Rätt så långa pass som ni ser. Kommer bli både kul och ansträngande för kroppen. Min rygg tar stryk men det får man helt enkelt stå ut med. Det är iallafall skönt att jag börjar sent imorgon, då får jag sova ut en liten stund, hihi. Annars så har jag väl inget mer speciellt att säga. Skall snart gå och lägga mig och försöka få mer sömn inatt. Trodde att jag hade spindlar överallt i mitt rum i nättras så det blev inte många timmars sömn, haha! Usch, godnatt på er. 






Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback