Lite småuppdatering.

DATUM: 2012-06-20 / TID: 13:46:48
Kommentarer (0)
Gud vad jag hatar den nya designen på blogg.se. USCH! Skulle ju göra en ny design igår men det gick åt helvete direkt på grund utav att dom har ändrat så mycket. Men till slut så blev det lite ändringar iallafall. Men är inte nöjd i huvud taget, orkade inte göra det fint helt enkelt och nu har jag inte tid. Skall snart bege mig in till stan och gå på stan en sväng med Frida och försöka hitta något till midsommar. 

Som ni har märkt så har jag inte bloggat på ett tag. Men det är för att jag varit i Hemse och har helt enkelt inte haft tid. Plus att nu drar jobbet igång, så nu kommer jag jobba hela tiden så vi får se om det finns tid över till att blogga, men skall verkligen försöka. 

Men nu skall jag fixa till mig lite, ha det bäst allihopa! 
Hejsvejs. 




Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback