Kom hem nu mamma, jag saknar dig.

DATUM: 2012-06-11 / TID: 22:37:21
">Vardag Kommentarer (1)

Skall snart mysa ner mig med min bok och sova bort den här dagen. Imorgon så skall vi tydligen ha aktivitetsdag med klassen vilket skall bli trevligt. På eftermiddagen så skall jag troligtvis umgås med Frida och gå en sväng på stan med henne. Måste köpa en present till Bempis eftersom att han fyller år på Torsdag. Skall dock inte köpa någonting till mig själv, har köpt alldeles för mycket nu. Skall iallafall försöka hålla i pengarna. Får vänta tills jag och pappsen åker upp till Göteborg. För då skall jag minsann shoppa! Godnatt, fina ni.

Till mamma: Kom hem nu. Snart 9 veckor utan en mamma i huset. 
Bort med alla sjukdomar i världen, så himla onödiga. Låt alla vara friska och må bra. 
Älskar dig mest mamma. Du är min lilla fina starka ängel. ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Du är min ängel! Älskar dig! Love Mom

2012-06-12 @ 17:09:26

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback