Hypokondriker.

DATUM: 2012-06-06 / TID: 10:43:32
">Vardag Kommentarer (0)
Kan bara börja detta inlägg med ett HAHA.
Är så trött på människor som missuppfattar, töntar sig, överdriver, drar
falsk uppmärksamhet till sig, som tycker så överdrivet synd om sig själva,
som är så jävla otacksamma, som ligger och bölar samt de som skyller ifrån sig.
Jag hoppas att dom här människorna får skämmas i slutändan.

Skall också informera er om att om jag gör någonting fel eller liknande
så står jag för det. Om jag vet att jag har rätt så gör jag allt för att alla
skall förstå det. 
Och jag hissar lärare som blir grovt förbannande på
andra människor och som förstår en till 100%.

Vill också berätta att jag tycker att det är så otroligt omoget
att göra upp så kallade "sidor" och "pakter" för att få en människa
på deras sida. Sånt gjorde jag kanske för tio år sedan? 
Ohherrejösses vilket drama. 

♥ PUSS PÅ ALLA FINA VÄNNER SOM ÄR NORMALA OCH MOGNA, ÄLSKAR ER! ♥

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback