Godnatt.

DATUM: 2012-06-14 / TID: 21:04:40
">Vardag Kommentarer (0)
Nu börjar även den här dagen närma sig sitt slut. Imorgon är det skolavslutning. Dock så skall vi bara äta frukost med tvåorna, få våra betyg och kolla på någon konsert ute på Richard Steffen balkongen. Därefter så skall jag troligtvis möta upp Robin och Jacob. Vi skall nämligen ut till Hemse och bada och grabbarna skall dricka öl. Men själv så skall man vara nykter som bara den. Kommer iallafall bli en bra start på sommarlovet. Hoppas ni får en bra början ni också. 

Skall väl lägga mig och läsa nu som vanligt.
Kanske vänta in ett samtal ifrån Robin? Eller så ringer han
mitt i natten som vanligt, dum som han är. 

Bjuder på en fin bild ifrån imorse när min ena
lillebror var påväg till skolavslutningen och mina
vattenballonger, hihi. HEJ!



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback