Glader.

DATUM: 2012-06-11 / TID: 18:33:36
">Vardag Kommentarer (0)
Äntligen så är värmen här igen! Har legat ute i solen en stund förut och njutit och läst min bok "skadad" av Cathy Glass. En sorglig bok men väldigt spännande. Läste även "Ro utan åror" i förrgår och läste ut den på en timme för den var så fängslande och spännande, måste rekommendera båda två! Känner att jag måste ta alla tillfällen för att njuta i solen för snart så börjar jag jobba rätt så mycket, men pengar är pengar och jag gillar mitt jobb. Kvällen skall iallafall endast spenderas med Pretty Little Liars och några koppar te.

Bjuder på en bild ifrån igår när jag och Erica åkte inlines,
jätte kul, hihi!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback