Chips i stora lass.

DATUM: 2012-06-27 / TID: 23:05:41
Kommentarer (0)
Hemma efter tolv timmar på jobbet, är helt slut i kroppen men ändå hyffsat pigg. Har precis ätit lite och sitter och glor på "priest" nu. Funderar på att skita i allt och gå och lägga mig snart men vet inte om jag orkar det, haha. Så mysigt att sitta helt still och andas ut i myssoffan. 

Dagen har i vilket fall som helst varit helt okej. Estrella mannen var på besök så jag fick smaka nya chipssorter som kommer ut i höst, så jeavla nice och gott. Imorgon är jag iallafall ledig och skall försöka sova ut ett tag. Imorgon så hoppas jag att mamma vill umgås lite med mig. Behöver lite tid med henne, den finaste mamman i världen och min ängel som alltid finns där för mig i torrt och vått.
Jag älskar dig oändligt. 

Fick förresten min namnbricka idag, så himla fin!
Godnatt på er allihop. 



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback