Bonka Bäver.

DATUM: 2012-06-08 / TID: 10:17:33
">Vardag Kommentarer (0)
Godmorgon allihopa. Studenten idag och jag är så lycklig och glad för alla som tar studenten idag, själv så har man tyvärr två år kvar. Önskar alla studenter lycka till i livet och ha en för jävla bra dag!

Själv så mår man väl okej. Har varit en förjävlig natt och vissa saker har bara gått för långt. Orkar liksom inte bry mig men ändå så måste jag. Usch, vad jag hatar missförstånd. Usch, spyr bara av tanken. Men somnade kanske runt tre och vaknade med ett äckligt ryck klockan nio. Har precis pratat med mamma och uppdaterat henne om lite smått och gott och nu sitter jag här. Sitter och väntar på att Robin skall vakna och ta tag i telefonen och ringa till mig. Vi skall kolla på studenten idag med Veronica och ikväll skall jag jobba, så himla roligt! Därefter så kommer nog Frida förbi en sväng, måste uppdatera henne också. Sen så blir det nog film med plutten om han gör mig sällskap inatt. 

Annars så har jag väl ingenting speciellt att säga, lyssnar på Bonka Bäver för att få fram lite fina minnen i huvudet och tusen skrattanfall. Om bara vissa kunde se det fina i livet istället för det dåliga. Denhär låten gör mig glad, får mig att skratta och ger mig ett stort leénde i ansiktet, hihi.

En sak till som jag vill säga är att livet går vidare och man har med och motgångar,
för brister gör väl oss till människor antar jag. Vad gör det här om 100 år liksom? Ingenting.


PUSSHEJ!


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback