Ärlighet kommer man längst på.

DATUM: 2012-06-12 / TID: 18:00:58
">Vardag Kommentarer (0)
Aktivitetsdagen vart väl helt okej. Vann en dumleklubba genom att gå en tipspromenad. Satt i gräset och hade det mys med klassen. Vi gjorde även lite HLR-träningar och lekte med lera (som skulle ha något med hälsa att göra). Skulle egentligen gjort en droppe, en blomma, ett stort hjärta och en musiknot. Men det fick bli en droppe med ett blad, ett hjärta och en musiknot istället, haha. Ser på Pretty Little Liars nu och har precis gjort en hårdonut, tycker att det är rätt fint, men vet inte om jag vågar ha det i skolan, är inte så fantasifull när det gäller hår. Föredrar utsläppt eller uppsatt. 

Skall snart gå ut och sätta mig hos mamma ( som är hemma ikväll ) och prata med henne. Gav henne ett stenhjärta förut där det stod "jag älskar dig". Pussmamma! & puss på er.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback