23/6-2012

DATUM: 2012-06-23 / TID: 09:46:21
Kommentarer (0)
Hejhej. Jag och Robin är nog några av få tonåringar på Gotland som var helt nykra igår och var utan festandet. Vi var i stället i Katthammarsvik med min familj och firade med Sylvia, Alf, Göran, Erika och Linus. Det var väl helt okej men gud vilket skitväder. Kändes verkligen inte som sommar, kändes rättare sagt som höst. Men det var iallafall helt underbart att umgås med älskling. Det är inte länge kvar tills han flyttar och jag tänker ta alla tillfällen då jag inte jobbar till att umgås med honom, min lilla prins. 

Idag vet jag inte vad som händer. Vi beger oss nog in Robin en stund och efter det så får vi se vad som händer. Sover troligtvis hos pappa eftersom att jag börjar halv åtta imorgon bitti. Men får som sagt se. 

Bjuder på en bild ifrån igår. Hade precis bytt kläder där. 
Hade innan på mig en jättesöt rosa klänning med den ville flyga hela tiden
och jag hade inte lust att visa alltihop hela tiden. Så det blev shorts och linne
istället, men håret var fint. PUSSHEJ!

 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback