12Juni2012.

DATUM: 2012-06-12 / TID: 21:39:46
">Vardag Kommentarer (0)
Tänker vara en duktig flicka och stänga av datan nu och gå och lägga mig tidigt och läsa min bok. Imorgon är det en ny dag och nya händelser och bekymmer. Skall ta vaccin 2 imorgon som jag kallar det (livmoderhalscancervaccinet). Har hört att den gör ondare än den första sprutan, hu! Jag som tycker att det gör så fruktansvärt ont. Men det är väl bara att bita ihop!

Snart så är det sommarlov, så jävla glad!
Verkar som att det är en fest pågång ute i Hemse i helgen, 
så himla roligt. Älskar att umgås med killar, då kan man iallafall
skämta och skoja om allt. GODNATT!

Älskar dig R,



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback