Varje gång jag ser dig är det som om allt stannar till.

DATUM: 2012-07-15 / TID: 22:51:13
">Vardag Kommentarer (0)


Tumblr/Quote

What do you wish for at night? Själv så blir jag nästan helt gråtfärdig av tanken. Finns så mycket saker som jag kan be för. Alltid för viktiga saker. I kväll så skall jag fan i mig lägga mig och be lite. Inte till gud utan till någon annan själ i mitt huvud. Om önskningen inte slår in så kommer jag nog bokstavligt bryta ihop. Hoppas av hela mitt hjärta att det slår in, för det måste det göra, jag skall se till att det gör det. Hoppas ni har en fin kväll/natt. Själv så skall jag försöka ladda upp inför en hel jobbarvecka. Jobbar tio timmar imorgon och jag behöver ladda upp lite. Kanske med en bra bok och en kopp te. Låter som en toppen idé tycker jag. Godnatt.


Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback