Stand by me.

DATUM: 2012-07-03 / TID: 23:44:01
">Vardag Kommentarer (0)
Hej på er mina fina vänner. Kvällen med Maja har varit toppen. Vi umgicks även med Kalle och Timmy och gick en lång promenad ut till piren på hamnen, jösses vad ont jag har i fötterna nu. Vi var även i Almedalen och senare under kvällen så dissade killarna oss så jag och Maja gick till Mcdonalds och åt glass och gottade oss. Ett bra slut på den här dagen. Imorgon så taggar jag och pappsen till Göteborg. Det skall bli jätteskoj! Längtar något så oerhört, så jag får se om jag kan somna ikväll. Har fortfarande det där i mig att man blir spänd när man skall åka iväg, haha. Har tyvärr inga bilder att visa er nu, utan när Maja lägger upp bilderna på hennes blogg så snor jag dom av henne och lägger ut dom då. 

Nu skall jag läsa lite, därefter sova. 
Jag hör av mig igen på Fredag, ha det bäst - för det skall jag ha. 
Godnatt allihop. 

Robin, jag älskar dig. ♥

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback