Nothing to fear when you are near, just gimme more.

DATUM: 2012-07-06 / TID: 10:58:00
">Vardag Kommentarer (0)
Godmorgon. Hemma nu ifrån Göteborg. Hade det toppen! Och Madonna var toppen. Stod nästan vid scenen så det var en häftig upplevelse. Hade dock väldigt ont i kroppen efter att ha stått upp i sju timmar. Höll även på att svimma som många andra gjorde, fyfan vad varmt det var, usch. 

Igår så shoppade jag lite grann på hemvägen. Fick med mig en tröja, ett par shorts, en bh och ett par jeans som min papsi köpte till mig. Köpte även en tröja till Robin som han skall få ikväll. Visar bilder på kläderna ikväll eller imorgon. 

Idag så skall jag iallafall jobba. Börjar klockan 14.00 och slutar 22.15. Efter det så kommer min fina pojke hem till mig. Då blir det mysipys. ♥

Tyvärr så har jag inga bra bilder ifrån Madonna så
visar er lite bilder ifrån i Tisdags när jag umgicks med Maja, 
Kalle och Timmy. Bilderna är tagna ifrån Majas bloggis. 
PUSS!





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback