Nitton minuter.

DATUM: 2012-07-08 / TID: 23:32:19
">Vardag Kommentarer (0)
Har haft en mysig helg med älskling och nära och kära. Nu så börjar en ny vecka med jobb och en massa andra händelser. Både jobbiga och bra. Min kissemiss är iallafall hemma nu så nu behöver jag inte sova helt ensam längre, vilket känns obeskrivligt bra. Det är nämligen såhär att jag blivit mer rädd för att sova hemma själv nu pågrund utav Robin. Det var ju såhär mina fina vänner..

I Fredags när jag hade slutat runt 22.15 på kvällen så ringde jag Robin och sa till honom att jag är påväg men att jag kommer bli lite sen. Då sa han till mig att han var påväg hem till mig. Så när jag kom hem och låste upp dörren och klev in så åkte all luft ur mig, mitt hjärta stannade. Framför mig på dörrmattan så satt en jätte stor, fet gosedjurspanda med en liten teddy i famnen. Och jag råkade att kolla upp i trappen och längst upp så satt ett sminkdockhuvud. Jag bestämde mig för att inte skrika så jag sprang ut igen med mobilen i handen och cykellåset i den andra handen. Jag gömde mig på framsidan och började gråta. Jag fick också ett sms utav Robin där det stod "är snart framme" så jag trodde att jag hade inbrott. Jag var helt säker på att någon gick runt i mitt hus. Efter några minuter så hörde jag att ytterdörren öppnade sig och jag blev knäppttyst, trodde att jag skulle bli dödad vilken sekund som helst. Plötsligt så kommer Robin skrattandes. Så fort jag såg honom så började jag störtgråta. UNGJÄVEL! Då var han ju hemma hos mig och ville skrämma mig. Gud så arg jag var, men skrattade lite också faktiskt. Snacka om att lyckas perfekt med att skrämma ihjäl sin flickvän. Men älskling, hämnden är ljuv. 

Det var min spökhistoria det, haha! Skall lägga mig och
läsa en ny bok nu som heter 19 minuter av Jodi Picoult. 
Imorgon så har jag ett tio timmars pass så jag måste ladda upp
inför det. Visar suddiga bilder på mina nya shorts, ha det bra tills
vi hörs av igen. Nighty



Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback