I send this smile over to you.

DATUM: 2012-07-29 / TID: 21:04:58
">Vardag Kommentarer (0)
Hejsvejs. Tänkte passa på att blogga medan jag är vid älskling för mer bloggande kommer det nog troligen inte bli den här veckan eftersom att jag är hemma vid pappa. Orkade inte släpa med datan dit. Annars då? Skall snart cykla hem till pappa igen, men vill inte ut i det här skitvädret, men vad har man för val. Dagen har iallafall spenderats med älskling, såklart. Vi fick den knasiga idén att köpa likadana mörkblå converse, och det gjorde vi. Dock så har han 7 storlekar större än mig, hihi♥. Men om man är förlovade och allt så måste man även matcha varandra. Imorgon så skall jag självklart jobba, och skall göra det hela veckan också. Någon ledig dag kommer jag att få iallafall, som tur är. Men jag skriver när jag har tid och lust helt enkelt. Ha det toppen allihop, för det skall jag ha, pusselipuss. 


Ser ut som att dom är gråa, men dom är faktiskt mörkblå, busigt. 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback