Holding me tight and then we fade away.

DATUM: 2012-07-28 / TID: 18:16:58
">Vardag Kommentarer (0)
Halloooj stekare! Har haft en bloggpaus som ni kanske har märkt. Kommer nog inte blogga så ofta längre fram heller. Jobbar nämligen arslet av mig. Men nu så är jag äntligen ledig och waallaa vilket toppen väder. Har varit på Tofta strand med papi, Johannes, Mindie, Oliver och Robin. Hur underbart som helst. Badade även i havet för första gången i år, kanske en aning sen men om man inte har tid så har man inte. Ikväll så skall jag och mamma umgås lite. Vi skall ut till Roma och kolla på Jonas Gardell. Han skall tydligen vara rolig, så en del skratt kommer väl troligen kvällen att erbjuda. När jag kommer hem så skall jag mysa med älsklingen min. 

Jaa, det var väl det antar jag. Har på mig en ny fin chock rosa blus och
matchar det med vita shorts. Hoppas ni har en fin kväll. 
Ciao. 

 

Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback