Idiot koder.

DATUM: 2012-07-02 / TID: 23:57:15
Kommentarer (0)
Försöker förstå mig på idiotiska koder inom bloggvärlden, men blir bara så fruktansvärt arg. Jag som vill ha en fin design, precis som alla andra. Men jag har bara kommit såhär långt, för jag hakar bara upp mig gång på gång och ändrar alltihop hela tiden. Jag vill ha min vän Maja's huvud och fantasi. Helt underbart bäst på att göra designer, det är helt galet. Och här sitter jag efterbliven som en ful fiskmås. Nu får bloggen se ut såhär tills jag orkar ta tag i den igen, kanske imorgon. Men tills dess så kan ni göra som alltid, tryck på F5. Imorgon hoppas jag att det händer mirakel mellan mig och koder.

Den här texten är bara så skön och sann, hhahaaoo!
Det skall jag göra mot Robin nästa gång jag träffar honom, eftersom att
jag vet hur han reagerar, grrh. Hejsvejss. 







Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback