Alive.

DATUM: 2012-07-03 / TID: 17:10:38
">Vardag Kommentarer (0)
Efter 6 timmars solande så känner jag mig så gott som bränd. Skall snart till affären en snabbis och köpa lite gottigott till imorgon. Har ni förresten hört att Madonnas lastbil med all utrustning välte på E6:an till Göteborg? Sådär lagom lyckat. Tror iallafall inte att det blir inställt, för då hade man fått reda på det. Det skall i vilket fall som helst bli toppen. 

Efter jag har handlat lite så skall jag åka ner till stan och umgås med min finaste Maja. Tror att vi kommer ta en massa bilder och röja runt. 

Hör av mig senare.
Bjuder på en nytagen bild, dock så får den vara sne. 





Kommentarer

Vad har jag på hjärtat?:

Mitt namn:
Vill jag bli ihågkommen?

Min epost: (publiceras ej)

Min blogg:

Min kommentar:

Trackback